sâmbătă, 20 decembrie 2008

La Apşa de Mijloc se desfăşoară evenimentul "Săptămâna Naţională"


La Şcoala de gradele I-III din localitatea românească de peste Tisa, Apşa de Mijloc, săptămâna în curs este dedicată Zilei Naţionale a României. Evenimentul a primit numele de "Săptămâna Naţională" şi include o serie de activităţi legate de acest subiect. Luni, de 1 decembrie, a avut loc deschiderea solemnă a Săptămânii Naţionale şi a fost prezentată gazeta de perete "Sunt român, român voi fi, cât pe lume voi trăi". Marţi, 2 decembrie, s-a desfăşurat un concurs de compuneri pe tema "Sunt român, mai mândru nume nu e altul pe pământ". Astăzi, 3 decembrie, elevii din Apşa de Mijloc participă la un concurs de desene, în care vor încerca să arate cum văd ei poporul român. Mâine, 4 decembrie, va avea loc masa rotundă cu tema intitulată "A fi român este o mare onoare", iar vineri, 5 decembrie, în ultima zi a Săptămânii Naţionale, elevii apşeni vor asista la o lecţie educativă deschisă, la care vor învăţa cum trebuie să îşi păstreze tradiţiile şi valorile româneşti şi să le transmită şi celorlalţi.

Un comentariu:

L. Bratosin spunea...

Mi-am aratat simpatia fata de interesul dumneavoastra privind situatia romanilor din jurul Romaniei si va felicit inca o data pentru aceasta preocupare. De curand am realizat o prezentare despre romanii din Transcarpatia si as fi foarte incantat de eventuale pareri, sugestii, corectari ale unei persoane care cunoaste aceasta problematica.Va las mai jos adresa mea de mail in eventualitatea in care timpul va permite lecturarea prezentarii mele(lbratosin@yahoo.com).