marți, 6 noiembrie 2007



"Din lipsa de mobilizare, senatorii au respins ieri, 12 noiembrie 2007. ordonanta de urgenta care simplifica procedura de acordare a cetateniei romane" - http://www.evz.ro/


M-am saturat ca de fiecare data cand intru pe acest blog sa imi doresc sa critic parlamentarii romani. Stiu, unii ar spune ca nu am nici un drept sa fac acest lucru.


Nu am sa-i critic sau sa-i judec, ci pur si simplu as vrea sa le fac o observatie. Atat. Oare de ce cand au nevoie de voturile cetatenilor acestei tari, politicienii se prezinta la "adunari", sunt foarte activi in campanii, promit muuuulte si de toate, sunt parca si amabili?! In schimb, atunci cand trebuie sa se "trezeasca" din "somnul cel de lene" ei incep sa sforaie si mai tare, asa incat sa se auda in intreaga tara. A fost nevoie de ei in parlament pentru a vota simplificarea "drumului" dobandirii sau redobandirii cetateniei, atat, nu pare mare lucru sa te "trezesti" de dimineata si sa pui degetul pe buton, o singura data. Dar nu, ei au dormit, dorm si sforaie in continuare, ca niste "politicianozauri" ai acestei tari aruncate in ghearele lor. S-au trezit doar 70 pentru vot.


Mi-e "mila" de zecile de mii de cetateni ai Republicii Moldova care vor sa obtina cetatenia romana, dar mai mila imi este de NOI, o GRAMADA de studenti romani din Ucraina care ne dorim acelasi lucru, vrem sa fim si noi ROMANI cu acte-n regula. Fara discriminari, dar cu invidii, chinezii obtin muuult mai usor cetatenia romana. Oare or fi fost si ei candva romani? NICIDECUM!


Poate unii se gandesc ca degeaba batem campii noi aici pe blogg-uri, dar macar si asa, incercam sa ajungem la "cineva", cineva care o sa ne vada, o sa ne auda si o sa ne asculte intr-un final.


Atat am vrut sa spun. Gata. Trebuie sa dormim putin, sa ne trezim de dimineata cu fortze proaspete. Ce bine ca pe noi nu ne aude nimeni cum si cand sforaim in "propria" noastra camera de camin (eu nu sforai:)). Politicienilor, va auzim!!!

Niciun comentariu: